CD&V Zoutleeuw verneemt met diepe verslagenheid het heengaan van dhr. Georges Geens. Georges was vele jaren lang een van de dragende krachten van onze partij. Vooral was hij echter een bijzonder innemend man die zich inzette voor talloze verenigingen en goede doelen. Hij deed dat met zijn kenmerkende zachtheid en innemendheid waarmee hij iedereen waarmee hij in contact kwam aan zich wist te binden. Grote woorden en zwaarwichtige toespraken waren aan hem niet besteed. Hij koos voor de serene aanpak. Je voelde dat hij er gewoon voor je was. Altijd een vriendelijk woord, soms met een kwinkslag! Het typeerde hem en maakte hem een graaggeziene gast op etentjes, pannenkoekenslagen, wafelenbak en ontelbare andere initiatieven van het verenigingsleven. Achter die rustige ingetogenheid school een grote intelligentie en belezenheid en een virtuose muzikaliteit. Georges zei misschien niet veel, maar als hij iets zei, werd er naar geluisterd. Zijn jarenlange inzet laat een diepe leemte achter. Wij, en iedereen die ooit met hem in contact kwamen, zullen hem blijven missen. Wij bieden aan zijn familie en vele vrienden onze gevoelens van medeleven aan. Zijn warmte zal altijd bij ons blijven.